38588aa6 |
mrb benım gebelık haftam 17 ama ultrasyon da 21 çıktı doktor gelısımnden dolayı 21 haftayla uyuşuyor bu normalmı bıde cınsıyet yanılma payı olasılığı varmı .
38588aa6 |
mrb benım gebelık haftam 17 ama ultrasyon da 21 çıktı doktor gelısımnden dolayı 21 haftayla uyuşuyor bu normalmı bıde cınsıyet yanılma payı olasılığı varmı .
Bende öyle olmuştu 4-5 gün fazla çıkmıştı bide ultrasondan ultrasona da değişiyormuş ölçümlerden dolayı
Yanıtlar
38588aa6
acaba burda cınsıyet karışıklığı olabılırmı tabı her şey den önce sağlıklı olması ama merak ıste ılk Hamileliğim bıraz heycan var
Cinsiyet hiç duymadım 😂 benim de ilk hamileliğim sağlıklı bir şekilde kucağımıza alalım. Ama dediğim gibi değişik ultrason kullanıldıysa o yüzden de oluyormuş
38588aa6
“Cinsiyet hiç duymadım 😂 benim de ilk hamileliğim sağlıklı bir şekilde kucağımıza alalım. Ama dediğim gibi değişik ultrason kullanıldıysa o yüzden de oluyormuş ”
- Ravza
hm tm yinede teşekkürler ınsallah sağlıkla alırız kucaklarımıza💗