c2e6476f |
Hamilelik döneminde antideprasan ilaç bırakıp bırakınca baş edemeyip tekrar içen arkadaşlar var mı
c2e6476f |
Hamilelik döneminde antideprasan ilaç bırakıp bırakınca baş edemeyip tekrar içen arkadaşlar var mı
Ben kullanıyordum ve hamileliğin ilk 3 atında da kullandım (3. Aya kadar hamile olduğumu anlamamışım çünkü) öğrendiğim an bırakmamı istediler ve bıraktım ama ilk 3 ay kullanmış bulundum yani ve şükür bi problem yaşamadık
Yanıtlar
c2e6476f
Bilgilendirdiğiniz için teşekkürler ben de hamile kalıcam diye bıraktım ama 2 aylık hamileyim anksiyete ataklarım tutuyor
Bana doktor kesinlik kullanmicaksin dedi gebeligim boyunca kullanmadim suan 4.5 aylik kizim var direniyorum kullanmamaya zor oluyor ama evdeyim pek uzaga cikmiyorum vs derken geciyor zaman kullanmamanizda fayda var
Yanıtlar
c2e6476f
Teşekkürler bilgilendirdiğiniz için peki nasıl baş ettiniz ilaç kullanmayarak duygularınızla ben de iç sıkıntısı bunalım daralma oluyor direniyorum ama daha 9 haftalık gebeyim nasıl geçecek diye düşünüyorum hamileliğim boyunca böyle
İlk gebeligimde cok korktum herseyden kaygilandim gebelik bebek hersey beni cok korkuttu ve 9 haftalik kalbi durdu kurtaj oldum uzuldum sonra dedimki allahim bana birdaha masip edersen sana siginicam 2 ay sonra kizima hamile kaldim Yaradana sigindim otobus metro avm asansor beni rahatsiz eden ne varsa kactim carpinti yasamamak icin ne zaman korksam dua ettim dedimki ben Yaradana bi soz verdim oda bana tekrar lutfetti yeri geldi 11 kat merdiven ciktim asansore binmeme icin ilac kullanmamak icin direndim hala direniyorum sariyerde dogdum buyudum son 1.5 yildir kilyosa gidemiyorum ormanlik alan korkusundan emziriyorum enazndan 1 yıl temiz temiz anne sutu vermek istiyorum ama siz bas edemeyebilirsiniz cok normal illaki ufak doz vardr bebege zarar vermeyen
c2e6476f
Çok zor durum gerçekten Rabbim yardımcımız olsun 🤲
üç ayı atlattıktan sonra kullandırıyor doktorlar, stres daha kötü bebek için. psikiyatri ve kadın doğumun ortak kararı olması lazım
Yanıtlar
c2e6476f
Evet öyle diyorlar ama ben korkuyorum kullanmaya bebek de sıkıntı olur mu diye kullanmasam da nasıl başedeceğim bu durumla bilmiyorum
Psikolojik destek al istersen ilk üç ay ben de sürekli atak geçirdim, terapiyle düzeldim her hafta gide gele. yoksa ben de ilaç isteyecektim. bi de bende şöyle bi şey oldu ilk üç ay hormonlar aşırı yükseliyor ya o bende depresyona sebep oldu 14. haftada geçti çok şükür. hormonlar da etkili maalesef
1cd97619
Öncelikle geçmiş olsun doktorlarınızla birlikte ilerliyorsunuz kullanmanız gerekiyorsa ve manevi açıdan da ya kuddüs esmasını daraldıkça zikredin faydasını göreceksiniz