Hamilelikte Antideprasan kullanan var mı

Ruh Sağlığı & DestekHamilelik Psikolojisi
c2e6476f profile picture

c2e6476f |

Hamilelik döneminde antideprasan ilaç bırakıp bırakınca baş edemeyip tekrar içen arkadaşlar var mı

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

Lotuss profile picture

Ben kullanıyordum ve hamileliğin ilk 3 atında da kullandım (3. Aya kadar hamile olduğumu anlamamışım çünkü) öğrendiğim an bırakmamı istediler ve bıraktım ama ilk 3 ay kullanmış bulundum yani ve şükür bi problem yaşamadık

Yanıtlar

c2e6476f profile picture

c2e6476f

Bilgilendirdiğiniz için teşekkürler ben de hamile kalıcam diye bıraktım ama 2 aylık hamileyim anksiyete ataklarım tutuyor

cns91a profile picture

Bana doktor kesinlik kullanmicaksin dedi gebeligim boyunca kullanmadim suan 4.5 aylik kizim var direniyorum kullanmamaya zor oluyor ama evdeyim pek uzaga cikmiyorum vs derken geciyor zaman kullanmamanizda fayda var

Yanıtlar

c2e6476f profile picture

c2e6476f

Teşekkürler bilgilendirdiğiniz için peki nasıl baş ettiniz ilaç kullanmayarak duygularınızla ben de iç sıkıntısı bunalım daralma oluyor direniyorum ama daha 9 haftalık gebeyim nasıl geçecek diye düşünüyorum hamileliğim boyunca böyle

cns91a profile picture

İlk gebeligimde cok korktum herseyden kaygilandim gebelik bebek hersey beni cok korkuttu ve 9 haftalik kalbi durdu kurtaj oldum uzuldum sonra dedimki allahim bana birdaha masip edersen sana siginicam 2 ay sonra kizima hamile kaldim Yaradana sigindim otobus metro avm asansor beni rahatsiz eden ne varsa kactim carpinti yasamamak icin ne zaman korksam dua ettim dedimki ben Yaradana bi soz verdim oda bana tekrar lutfetti yeri geldi 11 kat merdiven ciktim asansore binmeme icin ilac kullanmamak icin direndim hala direniyorum sariyerde dogdum buyudum son 1.5 yildir kilyosa gidemiyorum ormanlik alan korkusundan emziriyorum enazndan 1 yıl temiz temiz anne sutu vermek istiyorum ama siz bas edemeyebilirsiniz cok normal illaki ufak doz vardr bebege zarar vermeyen

c2e6476f profile picture

c2e6476f

Çok zor durum gerçekten Rabbim yardımcımız olsun 🤲

tubikkk profile picture

üç ayı atlattıktan sonra kullandırıyor doktorlar, stres daha kötü bebek için. psikiyatri ve kadın doğumun ortak kararı olması lazım

Yanıtlar

c2e6476f profile picture

c2e6476f

Evet öyle diyorlar ama ben korkuyorum kullanmaya bebek de sıkıntı olur mu diye kullanmasam da nasıl başedeceğim bu durumla bilmiyorum

tubikkk profile picture

Psikolojik destek al istersen ilk üç ay ben de sürekli atak geçirdim, terapiyle düzeldim her hafta gide gele. yoksa ben de ilaç isteyecektim. bi de bende şöyle bi şey oldu ilk üç ay hormonlar aşırı yükseliyor ya o bende depresyona sebep oldu 14. haftada geçti çok şükür. hormonlar da etkili maalesef

1cd97619 profile picture

1cd97619

Öncelikle geçmiş olsun doktorlarınızla birlikte ilerliyorsunuz kullanmanız gerekiyorsa ve manevi açıdan da ya kuddüs esmasını daraldıkça zikredin faydasını göreceksiniz