Esraunsl |
Sevgili anneler bebek bakımı konusunda tecrübesizim çok gazlı bir bebeğim var ve ne yaparsam yapayım azalmıyor ıkınmaktan göbek fıtığı oldu başına gelen var mı fıtığın zararı oldu mu yada nasıl geçti
Esraunsl |
Sevgili anneler bebek bakımı konusunda tecrübesizim çok gazlı bir bebeğim var ve ne yaparsam yapayım azalmıyor ıkınmaktan göbek fıtığı oldu başına gelen var mı fıtığın zararı oldu mu yada nasıl geçti
bebegin karnına masaj yapabilirsiniz. ayaklarının altına da adaçayı yağı sürebilirsiniz. 3.aydan sonra azalıyor hareketlendigi için gazını kendisi yapabiliyor.