Göbek fıtığı

Toddler (1-3 Yaş)Doğum Hikayeleri
Esraunsl profile picture

Esraunsl |

Sevgili anneler bebek bakımı konusunda tecrübesizim çok gazlı bir bebeğim var ve ne yaparsam yapayım azalmıyor ıkınmaktan göbek fıtığı oldu başına gelen var mı fıtığın zararı oldu mu yada nasıl geçti

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

Fatma  profile picture

bebegin karnına masaj yapabilirsiniz. ayaklarının altına da adaçayı yağı sürebilirsiniz. 3.aydan sonra azalıyor hareketlendigi için gazını kendisi yapabiliyor.

cilvarisi profile picture

Gaz damlası denediniz mi? Biz doktor önerisiyle başladık Sab Simplex markaya. Tamamen geçti.

Yanıtlar

Esraunsl profile picture

Bigaia kullanıyoruz sab simplexte var ama siz nasıl kullanıyorsunuz

asli1453yuksel profile picture

Sizde yediklerinize içtiklerinize dikkat etmelisiniz. Gaz yapan gıdalar tüketmeyin, soğuk şeyler yemeyin.. Ayaklarınızı sıcak tutun.. Ihlamur için bol bol hem sütünüz artar hem bebeğinize iyi gelir. Bir de relaktaz damla önerebilirim..