kızlar ben kızım doğdu doğalı öyle 3 saatte 1, 2 saatte 1 falan emzirmedim. Ne zaman isterse o zaman emiyor, genelde de saati kesinlikle geçmiyor. gece de bu yüzden her saat uyanıp emiyor şu an 5 aylık. benim durumumda olan var mı? gece saat başı uyanmaya bir çözümünüz var mı
gece mesaisi ve meme sorunsalı
Cevaplar
“”
- Anonymous
imdat ki ne imdat😂 ne yapsak sıkıntı cidden, bir şekilde halledeceğiz belliki. evlatlarınızı güzel günlerde büyütün inşallah, çok teşekkür ederim her söylediğiniz için 🧡