kızlar ben kızım doğdu doğalı öyle 3 saatte 1, 2 saatte 1 falan emzirmedim. Ne zaman isterse o zaman emiyor, genelde de saati kesinlikle geçmiyor. gece de bu yüzden her saat uyanıp emiyor şu an 5 aylık. benim durumumda olan var mı? gece saat başı uyanmaya bir çözümünüz var mı
gece mesaisi ve meme sorunsalı
Cevaplar
“”
- Anonymous
çok teşekkür ederim cidden. tam dediğiniz gibi her şey, zaten cuma günü özel aşıların 2. dozları ve muayenesi var. doktora söyleyeyim yavaştan başlayayım bende