kızlar ben kızım doğdu doğalı öyle 3 saatte 1, 2 saatte 1 falan emzirmedim. Ne zaman isterse o zaman emiyor, genelde de saati kesinlikle geçmiyor. gece de bu yüzden her saat uyanıp emiyor şu an 5 aylık. benim durumumda olan var mı? gece saat başı uyanmaya bir çözümünüz var mı
gece mesaisi ve meme sorunsalı
Cevaplar
büyüme persantili iyi ilerliyor. ama ben de sizin dediğinizi mantıklı buldum şu an. bencede süt artık yeterli gelmiyor olabilir. çünkü her yediğimiz şeye ağzını açıyor ama doktor büyümesi iyi olduğu için 6. aya kadar ek gıdaya geçirmeyeceğini söyledi