Arkadaşlar merhaba, yenidoğan 3 haftalık bebeğim var. Gaz sancısı çok fazla doktor sam sipleks yazdı ama çok ile yaramıyor. Önerisi olan var mı ne zaman geçer?
Gaz sancısı
Cevaplar
2 haftalıktan itibaren bizde de aynı sorun vardı. Nurse Harvey'in keskin bir tadı var bebeğim sevmedi, biz kullanamadık. Relaktaz, simetikon ve bigaia kullanıyoruz. Kısmen işe yaradı. Benim tavsiyem çocuk gastroenteroloji bölümüne gitmeniz yönünde. Bebeğimin laktoz intoleransı varmış. Benim yediklerim ve piyasadaki popüler marka mamalar gaz sancını arttırıyormuş. 2 aydır süt, yoğurt, peynir vb. hiçbir süt ürünü ve yumurta tüketmiyorum. Gaz sorunumuz tamamen bitti.