Gaz sancısı

betulturkanbag profile picture

betulturkanbag |

Arkadaşlar merhaba, yenidoğan 3 haftalık bebeğim var. Gaz sancısı çok fazla doktor sam sipleks yazdı ama çok ile yaramıyor. Önerisi olan var mı ne zaman geçer?

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

burcin.aliskan profile picture

2 haftalıktan itibaren bizde de aynı sorun vardı. Nurse Harvey'in keskin bir tadı var bebeğim sevmedi, biz kullanamadık. Relaktaz, simetikon ve bigaia kullanıyoruz. Kısmen işe yaradı. Benim tavsiyem çocuk gastroenteroloji bölümüne gitmeniz yönünde. Bebeğimin laktoz intoleransı varmış. Benim yediklerim ve piyasadaki popüler marka mamalar gaz sancını arttırıyormuş. 2 aydır süt, yoğurt, peynir vb. hiçbir süt ürünü ve yumurta tüketmiyorum. Gaz sorunumuz tamamen bitti.