Arkadaşlar merhaba, yenidoğan 3 haftalık bebeğim var. Gaz sancısı çok fazla doktor sam sipleks yazdı ama çok ile yaramıyor. Önerisi olan var mı ne zaman geçer?
Gaz sancısı
Cevaplar
Bizde de hiçbir damla ise yaramadı en son Relaktaz damla kullandık laktoz enzimini azaltıyor ve gaza çok iyi geldi probiyotik ile birlikte kullandık kakası da düzene girdi