Gaz sancısı

betulturkanbag profile picture

betulturkanbag |

Arkadaşlar merhaba, yenidoğan 3 haftalık bebeğim var. Gaz sancısı çok fazla doktor sam sipleks yazdı ama çok ile yaramıyor. Önerisi olan var mı ne zaman geçer?

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

seyma.kaya812 profile picture

Bizde de hiçbir damla ise yaramadı en son Relaktaz damla kullandık laktoz enzimini azaltıyor ve gaza çok iyi geldi probiyotik ile birlikte kullandık kakası da düzene girdi