Arkadaşlar merhaba, yenidoğan 3 haftalık bebeğim var. Gaz sancısı çok fazla doktor sam sipleks yazdı ama çok ile yaramıyor. Önerisi olan var mı ne zaman geçer?
Gaz sancısı
Cevaplar
Kesinlikle pronight öneririm muhteşem ötesi bısey huzurlu bebekler gulen mutlu huzurlu anneler emin olun mutlaka deneyin beni da oglum 3aylık bunu kullanıyorum