Gaz sancısı

betulturkanbag profile picture

betulturkanbag |

Arkadaşlar merhaba, yenidoğan 3 haftalık bebeğim var. Gaz sancısı çok fazla doktor sam sipleks yazdı ama çok ile yaramıyor. Önerisi olan var mı ne zaman geçer?

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

minelinbu profile picture

Aynı damlayı kullandık bizde de işe yaramadı ona ek olarak velavıt v-colıflor kullandık, nurse harveys colex kullandık denedik yani ama işe yaramadı hiçbiri bana o dönem bir arkadaşım bebeğine iyi gelen aguline de önermişti ama onu da ben almamıştım bir sürü şey denedik işe yaramıyor diye durumu kabullenmiştim bebeğim 4 aylık olunca geçti kendiliğinden diye düşünüyorum doktorumuz bunun tek ilacı parasetamol ama çok küçük onuda ben şimdi önermiyorum demişti çok zor bi süreç allah yardımcınız olsun bol bol arabayla dışarıda gezdirin taşlı yollarda, birde her akşam gece uykusu öncesi ılık duş ve masaj