Fazla kilo

BeslenmeDoğum
kayaseda2234. profile picture

kayaseda2234. |

Moralim çok bozum kızlar 28 haftalık oldum ve çok kilo almışım nasıl oldu biliyorum yemedim değil yedim ama dikkat ediyordum 19 kilo almışım şimdi ne yapcam bilmiyorum bu dönemde diyet yapabilirmiyim acaba

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

EzgiBerfin profile picture

Sanirim diyet yapilamiyor.Ama yediklerinize dikkat edebilirsiniz.Illa ki kilo aliniyor.Ozellikle dusuk kiloda hamile kaldiysaniniz ondanda cok olmus olabilir.Bebege kilo aldiracak protein agirlikli beslenebilirsiniz.Eger gebeliginizde bir problem yoksa bence takmayin kafaya.Ben hamile kaldigimda kilosuz degildim ve 15 kiloyla tamamladim.Dogurduktan 1 hafta sonrada 12 kilosu gitmisti.Benim cok odemim vardi farkindaydim cunku 18.haftada baslamisti.Eger kendim nasil kilo aldim diye uzuluyorsaniz hic uzulmeyin hepsi gidiyor.Onemli olan sizin ve bebisin sagligi.

Yanıtlar

kayaseda2234. profile picture

Çok şükür ki bebeğin kilosuda gayet iyi hatta haftasına göre birazcık fazlası bile var dedi doktor

EzgiBerfin profile picture

Cok sukur🙏🏻 bence hic dusunmeyin kilolari tadini cikarin hamileliginizin🥰 saglikla kavusun🙏🏻

9c8d405c profile picture

9c8d405c

Sedacım, 19 kilo moralini bozacağın bir şey değil. Ağır diyet yapamazsın ama mesela bundan sonrası için kararında yersin ve şeker tüketmemeye de dikkat edersin bebeğinin sağlığı için. Sağlıkla gelsin ❤️

Yanıtlar

kayaseda2234. profile picture

Evet şeker çok önemli teşekkür ederim yorumunuz için dikkat edicem artık mecbur

b2fdfd1f profile picture

b2fdfd1f

Merhaba :) kendimi anlatayım da moraliniz bozulmasın ben 56 kiloyla hamile kaldım 83 falan doğuma girdim yani bir 30 kilo aldım tam Otuz:)) şuan5 aylık bebeğim ve 65 kiloyum yani veriliyor bacım sıkma canını benimde çok moralim bozulmuştu ama riskli bir gebeliğim vardı ve hiç hareket etmedim o da hep kiloya dönüştü çocuk doğunca fırsat bulup yemek yiyemiyor ve koşuşturuyorsun ve veriyorsun

Yanıtlar

kayaseda2234. profile picture

Yaa buna sevindim diyeceğim :)çünkü neyseki kiloları vermişsiniz ve bebeğiniz sağlıkla kucağınızda inşallah bende veririm bebeğim sağlıklı olsunda diyorum onun kilosuda çok iyi şükür ki bol bol yürüyüş yapıp dikkat edicem artık Napalım

cns91a profile picture

Hic bozma moralini gebelik sekerine baktir mutlaka bazen sekerden hizlica kilo alinabiliyor ben hep balik etliyimdir dogum yapsam kapidam bacadan sigmam saniyordum :) 67 kg ile hamile kaldim 77 kg ile doguma grdim lohusaligimda uyku yok haliyle gece gunduz yedim emzirdigim icin surecli yeme ihtiyaci duyuyodum 2.5 ay sonra 62 kg oldum yani 15 kg okadar yemek ve tatli yemememe ragmen gtti bebegin iyiyse hersey yolundaysa keyfini cikar