Emzirme

Nrsna profile picture

Nrsna |

3 aylok bebeğim var doğduğundan beri sütüm az geliyor. Rsv oldu hastanede yattı stresten üzüntüden biraz daha azaldı. Kolunda serum olduğu için pek emziremedim. Sütüm iyice azaldı. Ağzına ağlıyor ama az geliyor gelmeyince ağlıyor. Saol göğüsümde ağlama krizine giriyor. Sağıyorum çok az geliyor. Sütümü artırmak için ne yapmalıyım ?

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

brcn_tml_16 profile picture

En önemlisi sütünün gelmediğini düşünmemeye çalış ve kendilikle dile getirme hep sütüm geliyor yetiyor diye düşün zaten her annenin sütü bebeğine yeter akıştan dolayı ağlıyordur süt bebek emdikçe üretilip gelen bişi merak etme düşünce çok önemli