3 aylok bebeğim var doğduğundan beri sütüm az geliyor. Rsv oldu hastanede yattı stresten üzüntüden biraz daha azaldı. Kolunda serum olduğu için pek emziremedim. Sütüm iyice azaldı. Ağzına ağlıyor ama az geliyor gelmeyince ağlıyor. Saol göğüsümde ağlama krizine giriyor. Sağıyorum çok az geliyor. Sütümü artırmak için ne yapmalıyım ?
Yanıt yok
Son gönderi: 2 hafta önce
Nrsna
Arı sütünü bala karıştırıp içebilirsin o da sütü artıyor
Arı sütünü bala karıştırıp içebilirsin o da sütü artırıyor