Nrsna |
3 aylok bebeğim var doğduğundan beri sütüm az geliyor. Rsv oldu hastanede yattı stresten üzüntüden biraz daha azaldı. Kolunda serum olduğu için pek emziremedim. Sütüm iyice azaldı. Ağzına ağlıyor ama az geliyor gelmeyince ağlıyor. Saol göğüsümde ağlama krizine giriyor. Sağıyorum çok az geliyor. Sütümü artırmak için ne yapmalıyım ?