d5006e78 |
8+5 hamileyim bugün kontrol için doktora gittim ultrasonla baktı küçük bir kanama görünüyor dedi ilaç verdi kanama ağrı olursa direkt gel olmazsa 1 ay sonra kontrole gel dedi çok korkuyorum bir şey olur mu
d5006e78 |
8+5 hamileyim bugün kontrol için doktora gittim ultrasonla baktı küçük bir kanama görünüyor dedi ilaç verdi kanama ağrı olursa direkt gel olmazsa 1 ay sonra kontrole gel dedi çok korkuyorum bir şey olur mu
20 haftalıkken detaylı ultrasonda öğrendim bende doğuma kadar progestan kullandım çok şükür iyiyiz ani hareketlere, ağır şeyler kaldırmamaya ,çok yukarılara uzanmamaya dikkat etmemi istemişti doktorum atlattık çokda kolay güzel bir doğumum oldu bebeğim 3 aylık oldu bile umarım sende sağsalim atlatır bebeğini kucağına alırsın inşallah 🙏🏻🙏🏻