haticetmz3407

Cevaplar

haticetmz3407 profile picture

20 haftalıkken detaylı ultrasonda öğrendim bende doğuma kadar progestan kullandım çok şükür iyiyiz ani hareketlere, ağır şeyler kaldırmamaya ,çok yukarılara uzanmamaya dikkat etmemi istemişti doktorum atlattık çokda kolay güzel bir doğumum oldu bebeğim 3 aylık oldu bile umarım sende sağsalim atlatır bebeğini kucağına alırsın inşallah 🙏🏻🙏🏻

haticetmz3407 Profili | Momy