haticetmz3407
Cevaplar
20 haftalıkken detaylı ultrasonda öğrendim bende doğuma kadar progestan kullandım çok şükür iyiyiz ani hareketlere, ağır şeyler kaldırmamaya ,çok yukarılara uzanmamaya dikkat etmemi istemişti doktorum atlattık çokda kolay güzel bir doğumum oldu bebeğim 3 aylık oldu bile umarım sende sağsalim atlatır bebeğini kucağına alırsın inşallah 🙏🏻🙏🏻