d5006e78 |
8+5 hamileyim bugün kontrol için doktora gittim ultrasonla baktı küçük bir kanama görünüyor dedi ilaç verdi kanama ağrı olursa direkt gel olmazsa 1 ay sonra kontrole gel dedi çok korkuyorum bir şey olur mu
d5006e78 |
8+5 hamileyim bugün kontrol için doktora gittim ultrasonla baktı küçük bir kanama görünüyor dedi ilaç verdi kanama ağrı olursa direkt gel olmazsa 1 ay sonra kontrole gel dedi çok korkuyorum bir şey olur mu
Merhaba İki hafta önce bende de kanama alanı görüldü Bende herhangi bir kanama lekelenme yoktu sadece ultrasonda görüldü ve fazlaca bir alanda vardı. Progestan verdi vajinal yolla kullanmamı önerdi Bir hafta sonra kontrole gittiğimde kanama alanı yok olmuştu Seni çok iyi anlıyorum bende çok korktum düşük riski çok fazlaydı ilacını kullanıp dinlenirsen bir şey olmaz İyi düşün lütfen 🙏🏻
Yanıtlar
d5006e78
Çok teşekkür ederim inşallah benim de kanama alanı yok olur ilk gebeliğim çok panik oldum içimi rahatlattınız 🥹çok geçmiş olsun sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🌸
20 haftalıkken detaylı ultrasonda öğrendim bende doğuma kadar progestan kullandım çok şükür iyiyiz ani hareketlere, ağır şeyler kaldırmamaya ,çok yukarılara uzanmamaya dikkat etmemi istemişti doktorum atlattık çokda kolay güzel bir doğumum oldu bebeğim 3 aylık oldu bile umarım sende sağsalim atlatır bebeğini kucağına alırsın inşallah 🙏🏻🙏🏻
d5006e78
Çok naziksiniz güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim 🥹ben de çok dikkat edeceğim inşallah ben de atlatırım bu şekilde hayırlı olsun size de sağlıcakla büyüsün bebişiniz de 🌸
bende de tam 8. haftada olmuştu ama bir sorun olmadan doğumum oldu korkmayın insallah bisey yoktur
Yanıtlar
d5006e78
İnşallah çok teşekkür ederim sağlıcakla büyüsün 🌸
bende de ayni donemde kanama alani gordu, kapanabilir kanama olursa gel dedi, zaten onceden iki dusugum var, miyomlarim ve kistlerim oldugu icin progesteron kullaniyorum, sonra kontrole gittik kapanmisti, endisenizi anliyorum, evel Allah kapanir saglikla alirsiniz bebeginizi kucaginiza 🍀
Yanıtlar
d5006e78
Size de çok geçmiş olsun teşekkür ederim inşallah hep birlikte sağlıcakla kucağımıza alalım 🌸