Megser |
Bebeğim neredeyse 5 aylık henüz adet olmadım. Bana söylenene göre adet olmadan hamile kalınmıyormuş doğru mudur
Megser |
Bebeğim neredeyse 5 aylık henüz adet olmadım. Bana söylenene göre adet olmadan hamile kalınmıyormuş doğru mudur
Doğru değil, adet olmasanızda yumurta üretiyosunuz. Doktorum beni de 40 kontrolümde uyarmıştı. Birde bu dedikleri doğru olsaydı 1 yaş arası olan kardeşler olmazdı.
Mutlaka Kadın doğum doktoruna gidip korunma yöntemi alabilirsiniz.Hem kendi iyiliğin hem de bebeğinin iyiliği için. Benimde ilk bebeğim 5 buçuk aylık oğlum var.Mart ayında Kadın doğum doktoru onayıyla doğum kontrol hapı satın aldım.Adet olmayı bekliyorum. Adetin ilk günü aynı saatte her gün düzenli içersen yüzde 95 koruma sağlıyormuş.Ayşe Özkan dikerler doktorum söylemişti.
Benim de bebeğim 6,5 aylık ben de daha olmadım ama dr kontrolünde yumurta üretimi var. Zaten jinekolog o yumurta üretimini görmeden sizi takibi bırakmaz ki. yani doğumdan 30. Gün sonra cagırıp bakıyor.