myfmqstrc6

Konular

avatar

Zeytinyağı içirmek

Kabızlık durumlarında bebeğime zeytinyagi içiriyorum daha 27 günlük sorun olur mu daha önce kullanan var mı

Yanıt yok

Son gönderi: 2 ay önce

avatar

Ocean d3 damla sonrası kabızlık

Merhaba bebeğim 27 günlük mama artı anne süt ile besleniyor 20 gün boyunca kabızlık sorunu hiç olmadı son bir haftadır ocean ın D3 vitamini veriyorum ondan sonra kabızlık çekmeye başladı. Farklı Marka öneriniz var mı bu markada böyle bir sıkıntı çeken oldu mu

Yanıt yok

Son gönderi: 2 ay önce

avatar

Hangi pompa kullanılmalı

Eller serbest pompa öneriniz var mı ?

Yanıt yok

Son gönderi: 2 ay önce

avatar

Beslenme

Merhaba bebeğim 18 günlük her beslenmede 75 cc mama içiyor. Fazla gibi geliyo sizin bebekler ne kadar içiyor. Anne sütü yok

Yanıt yok

Son gönderi: 2 ay önce

avatar

Hangi mama ??

Merhaba mama olarak hip mi daha iyi golden goat mı farkını veya içeriğini bilen var mı ?

Yanıt yok

Son gönderi: 2 ay önce

avatar

Devit 3 damla

Merhabalar sağlık ocaklarının verdikleri devit 3 damlayı kullanan var mı bebeklerde kabızlık gaz vs yapıyor mu ?

Yanıt yok

Son gönderi: 2 ay önce

avatar

Doğum sonrası Şiddetli ishal

Merhaba bebeğim 10 günlük şuan. 10 gündür çok iştahsızdım zaten son 2 gündür de ishal oldum ve git gide şiddetleniyor. İshale sebep olacak herhangi bi şey yemedim ilaçlarım da bitti üstelik onlardan kaynaklı da olamaz. Acaba virüs mü kaptım bu aralar salgın var ? Napabilirim ya bebeğime de bulaşırsa🥺

Yanıt yok

Son gönderi: 2 ay önce

Cevaplar

myfmqstrc6 profile picture

Teşekkür ederim öyle yapayım🙏🏻

myfmqstrc6 profile picture

Teşekkür ederim

myfmqstrc6 profile picture

🙏🏻🙏🏻

myfmqstrc6 profile picture

Teşekkür ederim

myfmqstrc6 profile picture

Süt arttırımı için kullanıcam faydalı olur mu sizce

myfmqstrc6 profile picture

Aldım inşallah memnun kalırım. Süt arttırmak için deniycem işe yarar mı sizce ? Bi de içinde farklı ölçülerde flanşlarla geliyor dimi

myfmqstrc6 profile picture

Benim doktorum kesinlikle gitme demişti

myfmqstrc6 profile picture

Sidefer dışındakiler kabızlık yapıyor sideferi öneririm

myfmqstrc6 profile picture

Ben de öyle düşünüyorum zaten gaz damlasına içerisinde zeytinyagı var D3 vitaminin içinde de zeytinyagı var abartılmamadığı sürece sorun olmaz sanırım çünkü bebeğime gerçekten iyi geliyor

myfmqstrc6 profile picture

Doktor lafını duyunca rahatladım😂

myfmqstrc6 profile picture

Evet biliyorum bunu aslında ama çok ıkınıyor çok zorlanıyor saatlerce yapmaya çalışıyor ve çok huzursuz çok ağlıyor o halde görmeye dayanamıyorum maalesef

myfmqstrc6 profile picture

Evet ben gördüm bayağı rahatlıyor saatlerce ıkınıyor yapamıyor zeytinyagı içirdikten sonra yarım saat içinde yapıyor

myfmqstrc6 profile picture

Sorun ne kadar süre yapmadığı değil yapmaya çalışırken çok fazla ıkınması ağlaması huzursuz olması denemedigim masaj kalmadı uyumuyor çığlık çığlığa bağırıyor kendini sıkıyor kıpkırmızı oluyor onu o halde görmeye dayanamıyorum yoksa 2-3 güne bir yapıyor

myfmqstrc6 profile picture

2-3 güne bir yapıyor ama yapana kadar mahvoluyor çok zorlanıyor bugün vermedim yarın da vermeyip gözlemleyeceğim sonra ona göre karar vereceğim

myfmqstrc6 profile picture

Teşekkür ederim deneyeceğim🙏🏻

myfmqstrc6 profile picture

Teşekkür ederim 🙏🏻

myfmqstrc6 profile picture

Ben koreandbeauty nin axis-y güneş kremini kullandım hala emzirdiğim için kullanıyorum. Hamile ve emziren anneler içinmiş zaten.

myfmqstrc6 profile picture

Teşekkür ederim öyle yapayım🙏🏻

myfmqstrc6 profile picture

Teşekkür ederim

myfmqstrc6 profile picture

🙏🏻🙏🏻

myfmqstrc6 profile picture

Teşekkür ederim

myfmqstrc6 profile picture

Süt arttırımı için kullanıcam faydalı olur mu sizce

myfmqstrc6 profile picture

Aldım inşallah memnun kalırım. Süt arttırmak için deniycem işe yarar mı sizce ? Bi de içinde farklı ölçülerde flanşlarla geliyor dimi

myfmqstrc6 profile picture

Benim doktorum kesinlikle gitme demişti

myfmqstrc6 profile picture

Sidefer dışındakiler kabızlık yapıyor sideferi öneririm

myfmqstrc6 profile picture

Ben de öyle düşünüyorum zaten gaz damlasına içerisinde zeytinyagı var D3 vitaminin içinde de zeytinyagı var abartılmamadığı sürece sorun olmaz sanırım çünkü bebeğime gerçekten iyi geliyor

myfmqstrc6 profile picture

Doktor lafını duyunca rahatladım😂

myfmqstrc6 profile picture

Evet biliyorum bunu aslında ama çok ıkınıyor çok zorlanıyor saatlerce yapmaya çalışıyor ve çok huzursuz çok ağlıyor o halde görmeye dayanamıyorum maalesef

myfmqstrc6 profile picture

Evet ben gördüm bayağı rahatlıyor saatlerce ıkınıyor yapamıyor zeytinyagı içirdikten sonra yarım saat içinde yapıyor

myfmqstrc6 profile picture

Sorun ne kadar süre yapmadığı değil yapmaya çalışırken çok fazla ıkınması ağlaması huzursuz olması denemedigim masaj kalmadı uyumuyor çığlık çığlığa bağırıyor kendini sıkıyor kıpkırmızı oluyor onu o halde görmeye dayanamıyorum yoksa 2-3 güne bir yapıyor

myfmqstrc6 profile picture

2-3 güne bir yapıyor ama yapana kadar mahvoluyor çok zorlanıyor bugün vermedim yarın da vermeyip gözlemleyeceğim sonra ona göre karar vereceğim

myfmqstrc6 profile picture

Teşekkür ederim deneyeceğim🙏🏻

myfmqstrc6 profile picture

Teşekkür ederim 🙏🏻

myfmqstrc6 profile picture

Ben koreandbeauty nin axis-y güneş kremini kullandım hala emzirdiğim için kullanıyorum. Hamile ve emziren anneler içinmiş zaten.

myfmqstrc6 Profili | Momy