çocukla ev

Çalışan AnnelerLohusalık
7453337c profile picture

7453337c |

merhaba arkadaşlar biliyorum yalnız değilimdir ama 3 aylik bebeğim var ve ben kendimi yetemiyormusum gibi hissediyorum bebeğim bazen hiç durmuyor kucak bağımlısı gündüz uykusu nerdeyse hiç yok evdeki dağınıklığı bulaşığı herşey çok gözüme batıyor bu dönemde acaba ben psikolojik olarak da bi çöküntü yaşıyorum siz nasıl hallediyorsunuz hem cocuk hem ev yetişebiliyormusunuz hiç birsey yapacak halim bile olmuyor

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

cns91a profile picture

Ayni durumdayiz benimde 4 aylik kizim var hep ilgi alaka istiyor butungun goz gozeyiz anakucagiyla mutfaga banyoya odalara heryere tasiyarak is yapmaya calisiorum daginiklik psikolojimi bozuyo dogumdan sonra 14 kg verdim yemek yapamadigim oluyo makarna yogurt idare ediyorum meyve cerez gida almaya calisiorum gecen hafta nezle oldu ozaman anladim ki cocugum herseyden onemli sizede sabir diliyorum hepsi bir surec gecicek insallah keyfini cikarmaya bakalim canlari sag olsun saglikli olsunlar em onemlisi bu inanin

Yanıtlar

7453337c profile picture

7453337c

gerçekten öyle bazen yemek yemeğe bile fırsatım olmuyor evet gerçekten öyle ileride geri dönmeyeceğiz benimde aynı sürekli kucakta yanından ayrılınca direk çığlık kıyamet uyurken de o kadar kısa ki uyku süresi işimin yarısı kaliyor

cns91a profile picture

Gunduz uykularimiz 30-40 dk o arada napicagimi sasiriyorum tukuruk donemindeyiz bogazinda kaliyo yutamiyor birkac kere korku yasadik hatta gecen gun banyoya yanima aldim dislerimi fircaliyorum kafami bi cevirdim kipkirmizi olmus nefes alamiuo zaten birakamiyodum suan hic gozumun onunden ayiramiyorum o uyurken surekli kontrol halindeyim ya uyanirda kusarsa tukurugu bogazinda kalirsa diye esim gece calisiyo bebegi uyutuyorum 1 saat bekliyorum arada uyaniyo tam dalamiyo ben uyuyorum 1-2 saat sonra esim geliyo onunla ilgilen tekrar uyu pesine bebek uyaniyo vs uykuyu unuttum ben ama olsun diyorumya hepsi bir surec tadini cikaralim

Yanıtlar

7453337c profile picture

7453337c

evet kesinlikle ve ben daha önce de yaşadım uykusunda kustu bogazinda kaldi bir an bakarken fark ettim o an ki ruh halimi anlatamam hala asamiyorum yatağına koydum an bekliyorum aşamadim o durumuda herşey geçecek doğru diyorsunuz

mehtape44 profile picture

2 aylık kızım var. Okadar zor geçtiki. Hep aglıyor ama nasıl bir ağlama . Katıla katıla bir anda volümü yükseltio. uyumuyor, uyursa da kısa uykular. Sürekli kucagımda. Bazen geceleri kucagımda uyutuyorum ki biraz daha uzun yatsın. İnanır mısınız bırakıp tuvalete gidemediğim anlarım çok oldu. Şimdi birde doktor 1 kilonun altında kilo almıs dıye mama takviyesi yap dedi. Mama sayesinde 1-1.30 sa uyumaya basladı ama bu sefer biberonla meme akısı yüzünden memeyi reddetmeye basladı. Günü gününe anı anına uymuyor kızımın. Bazen o ağladı ben ağladım. Büyüdükçe geçer diyorlar . Sabırla beklıyorm. Birde herseye vicdan yapıyor insan. İyi bakamıyorm herhalde dıyorm. Annelik neden kutsalmıs şimdi çok iyi anladım

7453337c profile picture

7453337c

kesinlikle bizimde öyleydi ağlıyordu uyumuyordu mama takviyesi başladık ama her gün o kadar farklı oluyor ki birseyleri yanlış yapıyorum diye kendimi bile sorguluyorum arkadaşlarımı görüyorum o kadar rahat geçiriyorlar disari çıkıp vakit geçirip kendilerinede bakacak vakitlerini buluyorlar onlar gördükçe daha kötü hissediyorum