Bebek bezi

2e1dec83 profile picture

2e1dec83 |

Sizce hangi bez daha iyi? Molfixten kaka sızdırma yapıyordu(kakayı geç yaptığı için çok yapıyor) primaya geçtik onda da peniste kızarıklık oluyor ara ara. Molfixte bez sanki daha hızlı doluyordu, daha sık değiştiriyordum. Primada bir bez daha uzun süre gidiyor gibi geliyor belki çok kaldığı için mi alerjik gibi oluyor acaba? Ya da bana mı öyle geliyor beslenme sıkıntısı mı var kestiremiyorum. Sizin tecrübeler nasıl bez konusunda? Hangi markayı öneriyorsunuz?

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

Esraunsl profile picture

Merhaba bizde ilk molfix kullandık ama her sabah sızdırdığı için primaya geçtik çok haklısınız Prima çok daha uzun süre gidiyor ama tamamının dolmasını beklemiyoruz biz yarısına gelince değiştiriyorum veya elime dolu gelince tabi yaz aylarında hangi bez olursa olsun biraz sık değiştirmek lazım bence gece primayı hiç değiştirmiyorum taşmıyor hiç