Bebek bezi

Genel Sohbet
2e1dec83 profile picture

2e1dec83 |

Sizce hangi bez daha iyi? Molfixten kaka sızdırma yapıyordu(kakayı geç yaptığı için çok yapıyor) primaya geçtik onda da peniste kızarıklık oluyor ara ara. Molfixte bez sanki daha hızlı doluyordu, daha sık değiştiriyordum. Primada bir bez daha uzun süre gidiyor gibi geliyor belki çok kaldığı için mi alerjik gibi oluyor acaba? Ya da bana mı öyle geliyor beslenme sıkıntısı mı var kestiremiyorum. Sizin tecrübeler nasıl bez konusunda? Hangi markayı öneriyorsunuz?

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

gizemoter2 profile picture

Merhaba bizde 4 numaraya kadar molfix kullanmıştık aynı durum yüzünden bez arayışındaydım ve baby me bez kullanıyoruz, 5 numaradayız bez komple dolmadıkça sızdırma sorunu yaşamadık. Molfix kullanırken her sabah ıslak uyanıyodu. Bi kere denerseniz bence memnun kalırsınız😊

Yanıtlar

2e1dec83 profile picture

2e1dec83

Merhabalar, alıp deneyeceğim; inşallah bizde de iyi olur.çok teşekkür ederim🙏🏻😍

gizemoter2 profile picture

İnşallah rica ederim sağlıkla büyütün😍🌸