2e1dec83 |
Sizce hangi bez daha iyi? Molfixten kaka sızdırma yapıyordu(kakayı geç yaptığı için çok yapıyor) primaya geçtik onda da peniste kızarıklık oluyor ara ara. Molfixte bez sanki daha hızlı doluyordu, daha sık değiştiriyordum. Primada bir bez daha uzun süre gidiyor gibi geliyor belki çok kaldığı için mi alerjik gibi oluyor acaba? Ya da bana mı öyle geliyor beslenme sıkıntısı mı var kestiremiyorum. Sizin tecrübeler nasıl bez konusunda? Hangi markayı öneriyorsunuz?