44d4918c |
bebeğim 2 ay 22 günlük ilk zamanlar kakasını güzel yapıyordu anne sütü alıyordu sonrdan mama vermeye başladım yine yapmaya devam ediyordu ama son bir aydır düzenli yapmıyor 9 gün olmuştu hala yapamadı bu normal mi
44d4918c |
bebeğim 2 ay 22 günlük ilk zamanlar kakasını güzel yapıyordu anne sütü alıyordu sonrdan mama vermeye başladım yine yapmaya devam ediyordu ama son bir aydır düzenli yapmıyor 9 gün olmuştu hala yapamadı bu normal mi
Benim de bebeğim düzenli kakasını yapardı 2.5 aylıkken başladı kaka sorunu 4 aylık olacak haftaya hala devam ediyor. Doğduğundan beri anne sütü günde 2 veya 3 defa mama takviyesi veriyorum. Mamadan mı acaba dedim 2 3 mama değiştirdim yine değişmedi sorun devam etti. Doktoru gelişimsel bir süreç ilk 6 ay bebeklerde olabilir dedi. Zeytinyağ verdim olmadı mamasına kattım probiyotik veriyorum oda bir işe yaramadı. Gliserin Kansuk diye fitil verdi doktor onu verince anında yapıyor kakasını ama onu da verip fitile alıştırmak istemediğim için kullanamıyorum. Sabırla düzelmesini bekliyorum.