seherdincsoyy
Cevaplar
Benim de bebeğim düzenli kakasını yapardı 2.5 aylıkken başladı kaka sorunu 4 aylık olacak haftaya hala devam ediyor. Doğduğundan beri anne sütü günde 2 veya 3 defa mama takviyesi veriyorum. Mamadan mı acaba dedim 2 3 mama değiştirdim yine değişmedi sorun devam etti. Doktoru gelişimsel bir süreç ilk 6 ay bebeklerde olabilir dedi. Zeytinyağ verdim olmadı mamasına kattım probiyotik veriyorum oda bir işe yaramadı. Gliserin Kansuk diye fitil verdi doktor onu verince anında yapıyor kakasını ama onu da verip fitile alıştırmak istemediğim için kullanamıyorum. Sabırla düzelmesini bekliyorum.
Katıyorum ama pek etkisini göremedim maalesef