bebeğim

Yenidoğan (0-6 Ay)
44d4918c profile picture

44d4918c |

bebeğim 2 ay 22 günlük ilk zamanlar kakasını güzel yapıyordu anne sütü alıyordu sonrdan mama vermeye başladım yine yapmaya devam ediyordu ama son bir aydır düzenli yapmıyor 9 gün olmuştu hala yapamadı bu normal mi

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

seherdincsoyy profile picture

Benim de bebeğim düzenli kakasını yapardı 2.5 aylıkken başladı kaka sorunu 4 aylık olacak haftaya hala devam ediyor. Doğduğundan beri anne sütü günde 2 veya 3 defa mama takviyesi veriyorum. Mamadan mı acaba dedim 2 3 mama değiştirdim yine değişmedi sorun devam etti. Doktoru gelişimsel bir süreç ilk 6 ay bebeklerde olabilir dedi. Zeytinyağ verdim olmadı mamasına kattım probiyotik veriyorum oda bir işe yaramadı. Gliserin Kansuk diye fitil verdi doktor onu verince anında yapıyor kakasını ama onu da verip fitile alıştırmak istemediğim için kullanamıyorum. Sabırla düzelmesini bekliyorum.

Yanıtlar

busraunsalguner profile picture

benim bebeğim de daha yeni 2 aylık oldu. mama vermiyorum sadece anne sütü ve 2 haftadır bizim de kaka problemimiz var. 2 gün yapmiyor 3. gün ortalığı batırıyor 😄 sizlerin belki mama etkisi de olabilir tabi ama normaldir diye düşünüyorum ben.

hilalturde34 profile picture

Kullandığınız mamaya 1 çay kaşığı zeytinyağı ekleyin sorun kalmaz inşallah

Yanıtlar

seherdincsoyy profile picture

Katıyorum ama pek etkisini göremedim maalesef