bebeği atıpik dermatit geçiren var mı? varsa geçmesi için kortizon krem dışında nasıl bir çözüm buldunuz? paylaşırsanız çok sevinirim iyi günler
atopik dermatit sorunu
Cevaplar
Ilık suyla yıkadım günde üç defa kalın yumuşak müslin bezle kuruladım. Ama siler gibi değil böyle pıt pıt dokundurarak ve bepanthol sensidaily ile nemlendirdim hep. Baya fark etti. Bizim benim yediğim peynirden oluyomuş anladık sonradan. Onu bırakınca da tam geçti.