bebeği atıpik dermatit geçiren var mı? varsa geçmesi için kortizon krem dışında nasıl bir çözüm buldunuz? paylaşırsanız çok sevinirim iyi günler
atopik dermatit sorunu
Cevaplar
ba300f77
Biz geçiriyoruz ve kremden başka mama değişikliği önerildi henüz denemedim ama denicem
Yanıtlar
anladım geçmiş olsun biz mama kullanmıyoruz ama bilgi için teşekkürler
Aynı problemi ben de yaşadım hala da yaşıyorum kortizonlu krem bile en fazla iki gün etki ediyor sonra tekrardan başa sarıyoruz her yolu denedim ben hiçbir çözüm bulamadım inek sütü alerjisi olabilir dediler diyet lazımmış iki gün denedim bildiğim sütüm azaldı o yüzden bırakmak zorunda kaldım
Yanıtlar
Yaa bizde de durum aynı çok geçmiş olsun
Ilık suyla yıkadım günde üç defa kalın yumuşak müslin bezle kuruladım. Ama siler gibi değil böyle pıt pıt dokundurarak ve bepanthol sensidaily ile nemlendirdim hep. Baya fark etti. Bizim benim yediğim peynirden oluyomuş anladık sonradan. Onu bırakınca da tam geçti.
Yanıtlar
anladım çok teşekkür ederim inşallah bizim de geçer
benim bebeğim için biadermanin atopik kremini doktorum önerdi onu kullandım şu an 3 aylık zamanla gecti
Yanıtlar
biz de kullanıyoruz bir aydır ama hala geçmedi mustela stelatopia da kullandık ikisini de doktor önermişti en sonunda bi hafta kortizonlu krem kullanmak zorunda kaldık ama yine başladı yanağında kökten çözüm olmadı maalesef
dr önerisiyle bepanthol sensidaily kullandık. 4-5 gün , günde 2-3 kere sürdüm ve geçti
Yanıtlar
çok teşekkür deneyeceğim