atopik dermatit sorunu

Kadın HastalıklarıToddler (1-3 Yaş)
duyguozer.0101 profile picture

duyguozer.0101 |

bebeği atıpik dermatit geçiren var mı? varsa geçmesi için kortizon krem dışında nasıl bir çözüm buldunuz? paylaşırsanız çok sevinirim iyi günler

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

ba300f77 profile picture

ba300f77

Biz geçiriyoruz ve kremden başka mama değişikliği önerildi henüz denemedim ama denicem

Yanıtlar

duyguozer.0101 profile picture

anladım geçmiş olsun biz mama kullanmıyoruz ama bilgi için teşekkürler

tqfgvyc6tn profile picture

Aynı problemi ben de yaşadım hala da yaşıyorum kortizonlu krem bile en fazla iki gün etki ediyor sonra tekrardan başa sarıyoruz her yolu denedim ben hiçbir çözüm bulamadım inek sütü alerjisi olabilir dediler diyet lazımmış iki gün denedim bildiğim sütüm azaldı o yüzden bırakmak zorunda kaldım

Yanıtlar

duyguozer.0101 profile picture

Yaa bizde de durum aynı çok geçmiş olsun

9vwxktx8vb profile picture

Ilık suyla yıkadım günde üç defa kalın yumuşak müslin bezle kuruladım. Ama siler gibi değil böyle pıt pıt dokundurarak ve bepanthol sensidaily ile nemlendirdim hep. Baya fark etti. Bizim benim yediğim peynirden oluyomuş anladık sonradan. Onu bırakınca da tam geçti.

Yanıtlar

duyguozer.0101 profile picture

anladım çok teşekkür ederim inşallah bizim de geçer

cns.guness00 profile picture

benim bebeğim için biadermanin atopik kremini doktorum önerdi onu kullandım şu an 3 aylık zamanla gecti

Yanıtlar

duyguozer.0101 profile picture

biz de kullanıyoruz bir aydır ama hala geçmedi mustela stelatopia da kullandık ikisini de doktor önermişti en sonunda bi hafta kortizonlu krem kullanmak zorunda kaldık ama yine başladı yanağında kökten çözüm olmadı maalesef

6vyq2995sq profile picture

dr önerisiyle bepanthol sensidaily kullandık. 4-5 gün , günde 2-3 kere sürdüm ve geçti

Yanıtlar

duyguozer.0101 profile picture

çok teşekkür deneyeceğim