duyguozer.0101
Cevaplar
Benim de bebeğim iki ay on günlük aynı durumu biz de yaşıyoruz doktorumuz uyandırma sütüne hiçbir şey olmaz çocuğun oluşmuş düzenini bozma dedi için rahat olsun
Yüce Allah yolculukta olanlardan namazın yarısını emziren annelerden ise orucu almıştır, tutma zorunluluğunuz yoktur bebeğinizin beslenmesini bozmayın kazasını yapsanız daha iyi olur
anladım geçmiş olsun biz mama kullanmıyoruz ama bilgi için teşekkürler
Yaa bizde de durum aynı çok geçmiş olsun
anladım çok teşekkür ederim inşallah bizim de geçer
biz de kullanıyoruz bir aydır ama hala geçmedi mustela stelatopia da kullandık ikisini de doktor önermişti en sonunda bi hafta kortizonlu krem kullanmak zorunda kaldık ama yine başladı yanağında kökten çözüm olmadı maalesef
çok teşekkür deneyeceğim
Benim de bebeğim iki ay on günlük aynı durumu biz de yaşıyoruz doktorumuz uyandırma sütüne hiçbir şey olmaz çocuğun oluşmuş düzenini bozma dedi için rahat olsun
Yüce Allah yolculukta olanlardan namazın yarısını emziren annelerden ise orucu almıştır, tutma zorunluluğunuz yoktur bebeğinizin beslenmesini bozmayın kazasını yapsanız daha iyi olur
anladım geçmiş olsun biz mama kullanmıyoruz ama bilgi için teşekkürler
Yaa bizde de durum aynı çok geçmiş olsun
anladım çok teşekkür ederim inşallah bizim de geçer
biz de kullanıyoruz bir aydır ama hala geçmedi mustela stelatopia da kullandık ikisini de doktor önermişti en sonunda bi hafta kortizonlu krem kullanmak zorunda kaldık ama yine başladı yanağında kökten çözüm olmadı maalesef
çok teşekkür deneyeceğim