tqfgvyc6tn

Konular

avatar

Alerjik bebekler

Bebeğim altı aylık beş aylıkken tadımları ve ek gıdaya başlandı fakat inek sütü alerjisi başlangıcı tanısı konuldu artık üç öğün ek gıda verebilirsin dedi doktor fakat peynir yoğurt tarzı şeyler veremiyorum egzaması da var tetiklemesi diye bunun yerine neyden yoğurt yapabilirim veya peynir yaşayan ve çözüm bulabilen var mı?

Yanıt yok

Son gönderi: 3 hafta önce

avatar

Bursa doktor önerisi

Arkadaşlar 6 aylık bebeğimin vücudu egzama isilik tarzı hep kızarık kaşınıyor gibi hareketlerde yapıyor kortizonlu krem kaşıntı giderici alerji testi vs aklınıza gelecek herşeyi yaptım nerdeyse ama galiba sorun başka Bursa da önerebileceğiniz iyi bir çocuk doktoru var mı ama gerçekten çok iyi olmalı çünkü 5 farklı doktor değiştik krem değişmekten başka bişey yapmıyorlar

Yanıt yok

Son gönderi: 2 hafta önce

avatar

Egzama isilik

Arkadaşlar merhabalar 5 aylık bebeğim egzama ve islik oluyor sürekli vücudu kızarıp soyuluyor buna çözüm bulabilen var mı alerji testi yaptırdınız mı yaptırdıysanız nerede ne kadar acaba ?

Yanıt yok

Son gönderi: 2 ay önce

avatar

Ek gıda

Bebeğim 4 buçuk aylık bu zamanlarda ek gıdaya başlayan oldu mu neler lazım oldu ne ile başladınız paylaşır mısınız ? (Erken olduğunu biliyorum ama bebeğim hazır gibi geliyor bana sürekli kaşık takip ediyor boş kaşık denediğimde diliyle itme değil almaya çalışıyor )

Yanıt yok

Son gönderi: 2 ay önce

avatar

Demir ilacı

Bu gün 4. Ay aşısı oldu bebeğim vegaferon demir ilacı verildi ama araştırdığımda ocean daha iyi olarak gördüm bu bildiğiniz ilaçmış takviye edici gıda değil kullananlar yorumlaya bilir mi ?

Yanıt yok

Son gönderi: 2 ay önce

avatar

Bacak boyu kısalığı

Bebeğim 3 aylık bir bacağı diğerinden 1 cm daha kısa dediler zamanla düzeliyor mu bilgisi olan var mı ?

Yanıt yok

Son gönderi: 3 ay önce

avatar

Egzama ve konak

Bebeğim 3 aylık 2. Ay itibariyle egzama başlangıcı var dediler atopik şampuan ve kreme geçtik egzama devam etti olmayan yerlerindede çıkmaya başladı yetmezmiş gibi birde kafasında konak oluştu nasıl geçer bunlar yada şampuan yapmış olabilir mi ?

Yanıt yok

Son gönderi: 4 ay önce

Cevaplar

tqfgvyc6tn profile picture

Kalkan almak istemezseniz kremi sürdükten sonra sterç film işese sarabilirsiniz ucunu biraz kaşındırıyor ama iş görüyor

tqfgvyc6tn profile picture

Merhabalar benim bebeğim üç aylık ben de sezaryen doğum yaptım bebeğim ne biberon ne de emzik tuttu çok uğraştım biberonu alması için o yüzden sürekli sağım yaptım ilk başlarda 10 Cc gelirken düzenli sağım sonrası bayağı yükseldiğini fark ettim ben biberonla veremedim ama sağımın faydasını çok gördüm ilk başlarda bebeğimin hiç doymadığını anladım tam sonrası arttı sütüm tekrar biberon oturttuabilir misiniz bu konuda fikrim yok ama bol su içmenizi ve düzenli sağım yapmanızı öneririm sağımda da özellikle bebek emme refleksini taklit edin lütfen yavaştan başlayıp sonra hızlıya geçin çayın ne kadar zararı vardır bilmiyorum ama ben bitki çaylarından ziyade normal çay içtiğimde resmen aşırı arttığını fark ettim bu ne kadar doğru ne kadar yanlış bir fikrim yok yine de araştırmanızı öneririm

tqfgvyc6tn profile picture

Bununla ilgili kimse bir şey yazmış mı diye girdiğimde gördüm ve çok mutlu oldum öncelikle çok geçmiş olsun benim bebeğim de 3 buçuk aylık yaklaşık bir aydır atopik denilerek mustelaya geçiş yaptırdı doktorumuz kullandıktan sonra başında konaklar oluştu onları geçirdim fakat vücudunda kızarıklık pul pul dökülme geçmedi kollarında yoktu daha sonradan çıktı yüzünde de aynı şekilde sivilce gibi izler var kızarıklığı yüzünde yok sadece kollarında vücudunda var tam olarak bepanthol‘ün neyini kullandığınızı öğrenebilir miyim yardımcı olursanız sevinirim

tqfgvyc6tn profile picture

Bebeğiniz de egzama var mı ?

tqfgvyc6tn profile picture

Benim bebeğim neredeyse 10 günde bir yapıyor rahatsız değil gazını da rahatlıkla yapıyor karnı yumuşak diye çok takılmadım ya tehlikeli mi

tqfgvyc6tn profile picture

Ben daha yeni başlayacağım hiç vermedim buna rağmen böyle 🤦🏻‍♀️

tqfgvyc6tn profile picture

Aynı problemi ben de yaşadım hala da yaşıyorum kortizonlu krem bile en fazla iki gün etki ediyor sonra tekrardan başa sarıyoruz her yolu denedim ben hiçbir çözüm bulamadım inek sütü alerjisi olabilir dediler diyet lazımmış iki gün denedim bildiğim sütüm azaldı o yüzden bırakmak zorunda kaldım

tqfgvyc6tn profile picture

Ben kullanıyorum hamileykende bırakamadım

tqfgvyc6tn profile picture

Mustela kullanıyorum şampuan krem de aklınıza gele herşeyi kullandım