ef87dff2 |
Merhabalar. Ben 2 aylık hamileyim.Şu sıralar sürekli içim yanıyor. Avuç avuç kar yemek istiyorum. Buzlu su içiyorum. Kendi dondurduğum meyveleri yiyorum. Acaba bebeğime bir zararı olur mu. Üşütür müyüm onu? Cevaplarsanız çok sevinirim 🙏
ef87dff2 |
Merhabalar. Ben 2 aylık hamileyim.Şu sıralar sürekli içim yanıyor. Avuç avuç kar yemek istiyorum. Buzlu su içiyorum. Kendi dondurduğum meyveleri yiyorum. Acaba bebeğime bir zararı olur mu. Üşütür müyüm onu? Cevaplarsanız çok sevinirim 🙏
çok normal ben de hep dondurma yiyordum kışın ortasında boğazına dikkat et yeter 🤭