Aşermek/ Sağlık

ef87dff2 profile picture

ef87dff2 |

Merhabalar. Ben 2 aylık hamileyim.Şu sıralar sürekli içim yanıyor. Avuç avuç kar yemek istiyorum. Buzlu su içiyorum. Kendi dondurduğum meyveleri yiyorum. Acaba bebeğime bir zararı olur mu. Üşütür müyüm onu? Cevaplarsanız çok sevinirim 🙏

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

Sultanhanım profile picture

çok normal ben de hep dondurma yiyordum kışın ortasında boğazına dikkat et yeter 🤭

Aşermek/ Sağlık için cevap | Momy