Aşermek/ Sağlık

Hamilelik Psikolojisi
ef87dff2 profile picture

ef87dff2 |

Merhabalar. Ben 2 aylık hamileyim.Şu sıralar sürekli içim yanıyor. Avuç avuç kar yemek istiyorum. Buzlu su içiyorum. Kendi dondurduğum meyveleri yiyorum. Acaba bebeğime bir zararı olur mu. Üşütür müyüm onu? Cevaplarsanız çok sevinirim 🙏

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

ef5536ff profile picture

ef5536ff

Doktoruna söyle reflü şurubu veriyor o miğdeni rahatlatıyor

Yanıtlar

ef87dff2 profile picture

ef87dff2

Mide yanması gibi değil ya soğuk şeyler canım istiyor sadece

504d5772 profile picture

504d5772

bebek üşümez sadece kendi boğazınıza dikkat edin sizi hasta etmesin

Yanıtlar

ef87dff2 profile picture

ef87dff2

Çok teşekkür ederim 🤗💐

Sultanhanım profile picture

çok normal ben de hep dondurma yiyordum kışın ortasında boğazına dikkat et yeter 🤭

Yanıtlar

ef87dff2 profile picture

ef87dff2

Çok teşekkür ederim🤗💐