ef87dff2 |
Merhabalar. Ben 2 aylık hamileyim.Şu sıralar sürekli içim yanıyor. Avuç avuç kar yemek istiyorum. Buzlu su içiyorum. Kendi dondurduğum meyveleri yiyorum. Acaba bebeğime bir zararı olur mu. Üşütür müyüm onu? Cevaplarsanız çok sevinirim 🙏
ef87dff2 |
Merhabalar. Ben 2 aylık hamileyim.Şu sıralar sürekli içim yanıyor. Avuç avuç kar yemek istiyorum. Buzlu su içiyorum. Kendi dondurduğum meyveleri yiyorum. Acaba bebeğime bir zararı olur mu. Üşütür müyüm onu? Cevaplarsanız çok sevinirim 🙏
ef5536ff
Doktoruna söyle reflü şurubu veriyor o miğdeni rahatlatıyor
Yanıtlar
ef87dff2
Mide yanması gibi değil ya soğuk şeyler canım istiyor sadece
504d5772
bebek üşümez sadece kendi boğazınıza dikkat edin sizi hasta etmesin
Yanıtlar
ef87dff2
Çok teşekkür ederim 🤗💐
çok normal ben de hep dondurma yiyordum kışın ortasında boğazına dikkat et yeter 🤭
Yanıtlar
ef87dff2
Çok teşekkür ederim🤗💐