bebeğim 19 haftalık gündüzleri çok zor uyuma yok uyumayinca huzursuz oluyor ağlama krizine giriyor ne yapsam zor susuyor çok yoruldum sinirden ağladım yaşayan vrmi ne önerirsiniz.
ağlama krizi
Cevaplar
benim bebeğim de 19 haftalık birebir bende de sizin anlattıklarınız var. 4. Ay atağı olarak geçiyor harika haftalar kitabında. takribi 16. haftalarda başlayıp pik dönemini 19da yapıp bitiyormuş. kitaba göre konuşmak gerekirse güneşli günler yakın ama anne olarak söyleyeceğim şey allah hepimize güç kuvvet versin😂