ağlama krizi

Yenidoğan (0-6 Ay)Uyku
ayseguldasdemir71 profile picture

ayseguldasdemir71 |

bebeğim 19 haftalık gündüzleri çok zor uyuma yok uyumayinca huzursuz oluyor ağlama krizine giriyor ne yapsam zor susuyor çok yoruldum sinirden ağladım yaşayan vrmi ne önerirsiniz.

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

3ba42991 profile picture

3ba42991

merhaba benim bebeğim de 16. haftasında aynı durumu yaşıyorum 1 haftadır. ben çözümü pilates topunda uyutmayla buldum. umarım sizede çare olur.

Yanıtlar

ayseguldasdemir71 profile picture

teşekkür ederim inşallah geçici bı dönemdir çünkü yanından ayrıldığım zamn 10 dkka sonra uyanıyor gerçekten çok zor

3ba42991 profile picture

3ba42991

evet evet çok iyi anlıyorum aynıyız geçici bir dönem. bazen sadece kucağımda uyuyor bir yere koyamiyorum.

cakiltasimerveyimben profile picture

benim bebeğim de 19 haftalık birebir bende de sizin anlattıklarınız var. 4. Ay atağı olarak geçiyor harika haftalar kitabında. takribi 16. haftalarda başlayıp pik dönemini 19da yapıp bitiyormuş. kitaba göre konuşmak gerekirse güneşli günler yakın ama anne olarak söyleyeceğim şey allah hepimize güç kuvvet versin😂

Yanıtlar

ayseguldasdemir71 profile picture

teşekkür inşallah düzelir cok zor bir donemmis

gezgin_haccame profile picture

bu hafta sıçrama haftası atak gibi düşünün...normal bir durum gelişimi açısından ama anneleri zorlayabiliyormuş.🥴benim bebeğimde 19 haftalık ama şükür biz böyle bir durum yaşamadık🤗 sakin sakin devam ediyoruz bakalım...