bebeğim 19 haftalık gündüzleri çok zor uyuma yok uyumayinca huzursuz oluyor ağlama krizine giriyor ne yapsam zor susuyor çok yoruldum sinirden ağladım yaşayan vrmi ne önerirsiniz.
ağlama krizi
Cevaplar
3ba42991
merhaba benim bebeğim de 16. haftasında aynı durumu yaşıyorum 1 haftadır. ben çözümü pilates topunda uyutmayla buldum. umarım sizede çare olur.
Yanıtlar
teşekkür ederim inşallah geçici bı dönemdir çünkü yanından ayrıldığım zamn 10 dkka sonra uyanıyor gerçekten çok zor
3ba42991
evet evet çok iyi anlıyorum aynıyız geçici bir dönem. bazen sadece kucağımda uyuyor bir yere koyamiyorum.
benim bebeğim de 19 haftalık birebir bende de sizin anlattıklarınız var. 4. Ay atağı olarak geçiyor harika haftalar kitabında. takribi 16. haftalarda başlayıp pik dönemini 19da yapıp bitiyormuş. kitaba göre konuşmak gerekirse güneşli günler yakın ama anne olarak söyleyeceğim şey allah hepimize güç kuvvet versin😂
Yanıtlar
teşekkür inşallah düzelir cok zor bir donemmis
bu hafta sıçrama haftası atak gibi düşünün...normal bir durum gelişimi açısından ama anneleri zorlayabiliyormuş.🥴benim bebeğimde 19 haftalık ama şükür biz böyle bir durum yaşamadık🤗 sakin sakin devam ediyoruz bakalım...