4.Ay Sünnet

İrmozsamuray profile picture

İrmozsamuray |

Biz 4 ay 1 haftalık oluyoruz Salı günü. Sünnet olucaz o gün. Ama ben aşırı gerginim çok mu geç kaldık diye dönmüyor ama hareketlendi baya acaba hareketleriyle gerilir mi diye. Ve çok ağladığını söylüyorlar kıyamıyorum. Yaptıranlar var mı bu ayda ?

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

Gulcan💫 profile picture

Biz de bugün 4 ay 3 günlük olduk. 1 hafta kadar önce sünnet ettirdik. Bizim oğlan da sünnetten önce baya hareketlenmeye başlamıştı. Özellikle alt değiştirme sırasında bacakları durmuyordu hala da durmuyor. İlk 2 gün dikkat edince 3.güne bişey kalmıyor. Doktorumuz lokal anestezi ile yaptı. (Genel anestezide çocuklar uyanırken daha zor oluyor diye özellikle lokal istedik) Ameliyathaneden çıkar çıkmaz taburcu olduk. Doktor evde ertesi günden itibaren kullanacağımız anestezili ve antibiyotikli kremler yazdı onlarla pansumanını yaptık. Ayrıca sağlık geçmişim olduğu için pansuman için size bir fikir sunayım. Ben hastanede çalışırken siünnetlerde pansumanı yapıp üstüne pet pardağı ortadan ikiye kesip 2 tarafı da açık olan kısmı pipisini içine alacak şekilde koyar bezi bağlardık fakat bu fikri kendi doktorumuza söylediğimizde alerji olabilir diye istemedi. Neyse biz de ilk gün pansumanı yapık bezi kapattık ama çocuk her bacaklarını hareket ettirdiğinde ağlamaya başladı. Baktım olmuyor pet bardaktan devam dedim. Bardağın vücuduna değecek kısımları flaster ile kapladım(alerji ihtimalini aza indirmek için) kremleri sürdükten sonra bardağı koyup bezledim. O saatten sonra çocuk çok rahatladı ayrıca havalandığı için de yarası da çabuk iyileşti. Doktor ağrısı çok olursa diye Calpol yazmıştı onu bile kullanmama gerek kalmadı. 3.günden sonra pipisi baya iyileşiyor. Bir de ilk 24 saat çişini yaparken çatallı yaptı ve bazen de ağladı. Çatallanması da 24 saatin sonunda ödemi azalınca kayboldu. Geçmiş olsun şimdiden.