Biz 4 ay 1 haftalık oluyoruz Salı günü. Sünnet olucaz o gün. Ama ben aşırı gerginim çok mu geç kaldık diye dönmüyor ama hareketlendi baya acaba hareketleriyle gerilir mi diye. Ve çok ağladığını söylüyorlar kıyamıyorum. Yaptıranlar var mı bu ayda ?
4.Ay Sünnet
Cevaplar
3 buçuk aylık geçen salı yaptık biz de. Siz ne kadar soğukkanlı sakin kalırsanız bebeğiniz de o kadar hızlı sakinleşir. İster istemez korkuyor yavrucaklar ve ağlıyorlar ama susuyorlar da. Normalde nasıl sakinleştiriyorsanız aynısını yapın birkaç dakika fazla sürer ama sonra sakinleşip uyur. Kolaylıklar diliyorum inşaAllah çok kolay ve hızlıca geçen bir süreç olur.
Yanıtlar
Hareket ettikçe canı yanıyor mu peki bebeğinizde ?
Benim bebeğim de çok hareketli ama hayır canı yanmıyor sadece pansumanı çıkartırken acımıştı o da pansumanı etine yapışmıştı biraz o yüzden. Ben de korkmuştum canı acıyacak diye ama keyfi yerindeydi
“Hareket ettikçe canı yanıyor mu peki bebeğinizde ? ”
- İrmozsamuray
Hayır hiç acımıyor pansuman yaparken de acımıyor sargı bezini çıkarırken bantlı yerlere zeytinyağı sürüp beklettim biraz çok çabuk açıldı o şekilde doktorumuz öyle tavsiye etti
Kantoron yağı damlatıyorum bende şuanlık
32f98c2f
Benimde oğlum 5 aylık ve perşembe günü sünnet oldu ilk iki gün aşırı zordu gözünüzü korkutmak istemem ama özellikle uyuşukluğu gecince aralıksız gece boyu ağladı canı çok yandı her hangi bir şeyde o an fayda etmiyor malesef..🥲
Yanıtlar
b26f1467
İlaç falan veriliyor mu ağrı için
Evet krem ve karışım vermişti doktorumuz
Bende tam bu olaydan korkuyorum, bizden kantoron bir tane fucicort krem bir de calpol istedi gelirken sadece ama bende gece boyu olacaklardan canının yanması ve önüne geçememekten korkuyorum 🥹
32f98c2f
Ağrı kesici vermenizi öneririm çok faydası oldu bize
Ağrı kesici dediğiniz hangi ilaç bizden calpol istedi doktor
32f98c2f
Parol bende ki
3 ay 1 günlükken olduk 3 gün önce sadece iğne yaptıklarında çok ağladı kucakta hemen sustu bir de ilk çişini yaparken çok ağladı sonrası çok rahat ilerledi ağrı kesiciye bile gerek kalmadı her çocuk tabi ki farklıdır ama erkenden olmak emin olun en rahatı
Yanıtlar
Bende o ayda keşke yaptırsaydım o zaman hep uyuyordu şuan çok daha fazla uyanık gün içinde ve çok hareketli davranıyor o yüzden çok korkuyorum doğrusu 🥹😇
Merhaba benim oğlumda 2 aylıkken oldu doktor fitil ve ağrı kesici şurup verdi. Özellikle fitil çok rahatlattı ilk geceyi rahat atlattık. Tavsiyem mutlaka kantoron yağı bulundurun ve sargıya her alt değiştirmede bir iki çay kaşığı dökün bu sayede hem sargı çıkartırken yapışmıyor hem çabuk iyileşiyor
Yanıtlar
Doktorumuz kantoron yağı istedi ztn gelirken de yanımızda bakalım bugün olucak inşAllah kolay geçer 🥹
İlk gün biraz zor ama kucakta geçiyor bi şekilde benim önden bilgi vereceğim ana kucağına koyuyordum kakasını rahat yapıyor diye orada kaka yaptığı her seferinde pipiye bulaştı ve çok ağladı yıkayana kadar bence bir 4 gün koymayın onlara
Yanıtlar
Bize kaka yaparsa eğer hafif suyla yıkayabileceğimizi söyledi doktoru ama karton bardak olduğundan bulaşmaz sanırım yani diye düşünüyorum
Biz de bugün 4 ay 3 günlük olduk. 1 hafta kadar önce sünnet ettirdik. Bizim oğlan da sünnetten önce baya hareketlenmeye başlamıştı. Özellikle alt değiştirme sırasında bacakları durmuyordu hala da durmuyor. İlk 2 gün dikkat edince 3.güne bişey kalmıyor. Doktorumuz lokal anestezi ile yaptı. (Genel anestezide çocuklar uyanırken daha zor oluyor diye özellikle lokal istedik) Ameliyathaneden çıkar çıkmaz taburcu olduk. Doktor evde ertesi günden itibaren kullanacağımız anestezili ve antibiyotikli kremler yazdı onlarla pansumanını yaptık. Ayrıca sağlık geçmişim olduğu için pansuman için size bir fikir sunayım. Ben hastanede çalışırken siünnetlerde pansumanı yapıp üstüne pet pardağı ortadan ikiye kesip 2 tarafı da açık olan kısmı pipisini içine alacak şekilde koyar bezi bağlardık fakat bu fikri kendi doktorumuza söylediğimizde alerji olabilir diye istemedi. Neyse biz de ilk gün pansumanı yapık bezi kapattık ama çocuk her bacaklarını hareket ettirdiğinde ağlamaya başladı. Baktım olmuyor pet bardaktan devam dedim. Bardağın vücuduna değecek kısımları flaster ile kapladım(alerji ihtimalini aza indirmek için) kremleri sürdükten sonra bardağı koyup bezledim. O saatten sonra çocuk çok rahatladı ayrıca havalandığı için de yarası da çabuk iyileşti. Doktor ağrısı çok olursa diye Calpol yazmıştı onu bile kullanmama gerek kalmadı. 3.günden sonra pipisi baya iyileşiyor. Bir de ilk 24 saat çişini yaparken çatallı yaptı ve bazen de ağladı. Çatallanması da 24 saatin sonunda ödemi azalınca kayboldu. Geçmiş olsun şimdiden.
Yanıtlar
Bizde bardak koyduk sürtünse daha çok canı acıyacak gibi duruyor eve geldik direk lokal anestezi esnasında çok ağlamadı ama sonrasında çok ağlamaya başladı ve çığlık kıyamet gittik keşke daha erken yaptırsaydım diye pişman azabı çektim sesi kısıldı artık ağlamaktan meme yi de reddetti ağlamaktan biberonla içiyor sadece şuanlık uyuyor ama yorgunluktan umarım sabaha kdr düzeliriz 🥹🙏
Geçmiş olsun tekrardan çabuk geçer merak etmeyin.
Benim oğlum da 3 aylıkken sünnet oldu sadece işlem sırasında çok ağladı ben çok gerilmiştim belki stres yapınca onu da etkiledim bilmiyorum ama ilk çişinde ağlamadı gece de deliksiz uyudu zaten ilk 2 gün ağrı kesici verdik genel olarak keyfi yerindeydi doktorun verdiği kremler dışında bişey kullanmadık karton bardakta kullanmadık değerse canını acıtabilir diye bezi gevşek bırakıp bol koyafetler giydirdik 2 hafta boyunca da hergün 10 dakika ılık suda beklettik yaranın hızlı iyileşmesini ve kremlerin temizlenmesini sağlıyor yapın muhakkak ve dahada hareketlenmeden yaptırmanız en iyisi inşallah rahat geçer sizinde.
Yanıtlar
Benimde ilk çişte şuan ağlamadı şuan bizimkide uyuyor eve geldiğimizde ağladı biberon verdim uyudu baya altını değişirken kantoron damlattım uyanınca değiştirirken kremini süreceğim o kdr