Selamlar 4+4 deyim cok yeni kese en erken nezaman görülür (5+2 de dr randevum var görebilirmi) beta HCG kac olmali
4+4
Doktor & HastaneGebelik
Cevaplar
Benim tam 5 haftalıkken keseyi görmüştü doktorumuz ama bazılarında daha geç gözüküyormuş
beta 1500 den sonra kese gözüküyor
Bende 4+1 deyim henüz görünmedi
Yanıtlar
7. Haftada ya da 8. Haftada görülebiliyor benimki 7. Haftada görüldü 8. Haftada içinde embriyo oluşmuştu korkma daha zamanı var🥰