2. trimesterda diş çektirenler

DişHamilelik Psikolojisi
tubikkk profile picture

2. trimesterda diş çektiren oldu mu acaba? bir yan etkisini gördünüz mü doktorum onay verdi ama insan tedirgin oluyor yine de

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

90b1048a profile picture

90b1048a

doktorunuz onay verdiyse cektirmemek daha buyuk risk olacagindan onay vermistir. cunku cektirince riskler var evet (bu hep var) ama cektirmeyince %100 olan enfeksiyon riski var, kimse %100 ihtimali daha dusuk bir riske tercih etmez degil mi? siz de etmeyin. Baska bir doktordan gorus alabilirsiniz boylelikle iciniz rahat eder. ama cekilmesi gereken dis demek sinirlere kadar uzanan bir curuk ya da enfeksiyon demek. 2. trimesterde olmaniz demek onumuzde en az 3.5 ayiniz var demek. 3.5 ayda o curuk dis size ve bebeginize o kadar zarar verir ki inanin dis cektirme riskinin yaninda hic bir sey. Saglikla kalin, doktorunuzu dinleyin :)

Yanıtlar

tubikkk profile picture

ne güzel anlattınız, teşekkür ederim 🥰

asli1453yuksel profile picture

Ben çektirdim hiçbirsey de olmadı merak etmeyin, enfeksiyon varsa daha çok zarar verir bu size ve bebeğinize... Doktorunuzdan onay formu alıp öyle gideceksiniz dişçiye, formu görmeden işlem yapmıyorlar çünkü...

Yanıtlar

tubikkk profile picture

teşekkür ederim az önce çektirdim ben de korktuğum gibi olmadı gerçekten de 🙏