Egzama isilik

Toddler (1-3 Yaş)Anket
tqfgvyc6tn profile picture

tqfgvyc6tn |

Arkadaşlar merhabalar 5 aylık bebeğim egzama ve islik oluyor sürekli vücudu kızarıp soyuluyor buna çözüm bulabilen var mı alerji testi yaptırdınız mı yaptırdıysanız nerede ne kadar acaba ?

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

400385ae profile picture

400385ae

Hassas bir vücuda shaipse ona göre şampuan değiştirmeniz gerekebilir. Ve bakım kremi. Ben Sebamed kullanmaya başladıktan sonra kesildi kızarıklıklar. Si de bideneyip hangisi iyi geliyosa ona göre kullanmaya devam edebilirsiniz. Kızıma da bioderma kullanmıştım ama onda zaten problem yoktu

Yanıtlar

tqfgvyc6tn profile picture

Mustela kullanıyorum şampuan krem de aklınıza gele herşeyi kullandım