sensongul12345

Cevaplar

sensongul12345 profile picture

Bende de aynısını söylemişti doktor. Boş gebelik olabilir dedi ama 2 hafta sonra gittiğimde herşey yolundaydı çok şükür. Bazen geç döllenme vs olursa böyle olabiliyormuş. Zor bir durum ama biraz sabredip tekrar kontrole gitmek gerekiyor.