sensongul12345
Cevaplar
Bende de aynısını söylemişti doktor. Boş gebelik olabilir dedi ama 2 hafta sonra gittiğimde herşey yolundaydı çok şükür. Bazen geç döllenme vs olursa böyle olabiliyormuş. Zor bir durum ama biraz sabredip tekrar kontrole gitmek gerekiyor.