6+2 kese var embriyo görünmedi

a400ec97 profile picture

a400ec97 |

Merhaba 6+2 haftalık gebeyim bugün doktor kontrolüm vardı. Kese görünüyor yolk sac da görünüyor ancak embriyo henüz görünmüyor doktor kesenin geliştiğini söyledi 10 gün randevu verdi. Ben bugün embriyo görünür diye düşünmüştüm o yüzden baya moralim bozuldu bu durumu yaşayan var mı kaçıncı haftada embriyo görümdü ?

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

sensongul12345 profile picture

Bende de aynısını söylemişti doktor. Boş gebelik olabilir dedi ama 2 hafta sonra gittiğimde herşey yolundaydı çok şükür. Bazen geç döllenme vs olursa böyle olabiliyormuş. Zor bir durum ama biraz sabredip tekrar kontrole gitmek gerekiyor.

6+2 kese var embriyo görünmedi için cevap | Momy