caglasusoyer8
Cevaplar
Benimde öyleydi malesef 6.aya kadar kustum hastanede bile yattım serum takviyesi verildi yediğim içtiğim çıkıyordu anında tuzlu kraker ile gün geçirmeye çalışıyordum doktorum son çare onzyd 4 mg vermişti altıncı aydan sonra onunla yemek yemeye başladım ama önerim leblebi ve kraker ben ilaçtan önce leblebi ve kraker yiyordum onu kusmuyordum