bulantı ve kusma

dnya1 profile picture

dnya1 |

merhaba kızlar . 6 haftalık gebeliyim var ve çok fazla bulantı kusmam var yediyim hiçbirsey midemde durmuyor sürekli kusuyorum ve bu beni çok yıpratıyo ne yapa bilirim yardım edin lütfen

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

caglasusoyer8 profile picture

Benimde öyleydi malesef 6.aya kadar kustum hastanede bile yattım serum takviyesi verildi yediğim içtiğim çıkıyordu anında tuzlu kraker ile gün geçirmeye çalışıyordum doktorum son çare onzyd 4 mg vermişti altıncı aydan sonra onunla yemek yemeye başladım ama önerim leblebi ve kraker ben ilaçtan önce leblebi ve kraker yiyordum onu kusmuyordum