sbeskener

Cevaplar

sbeskener profile picture

Bende oldu yerleşme kanaması. Kadınların %25 de görülen bir şey kiminde oluyor kiminde olmuyor.

sbeskener profile picture

Bol bol su için Bulgur pilavı, tavuk, et protein süt artırıyor.

sbeskener profile picture

Çok çok geçmiş olsun. Doktorunuzun verdiği losyon tüm vücuda sürün bebeğinizden kendiniz eşiniz evde her kim varsa Çarşaf günlük yüksel derecede yıkayın giydiğinizi çıkartıp sepet 3 gün bekletin bakteri olüyor yada direkt imkan varsa yüksek derede yıkayın Çok zor bi illet maalesef biz 2025 te geçirdik maalesef tekrarladı 2 defa çünkü ilk bebek bi şey yok diye ilaç sürmedik. Biz de bitti sonra bebekte uyuz oldu bu defa bebeğinde. Bana eşime geçti çok zor süreç Allah yardımcınız olsun. Doktor danışıp bebeğe ilaç kullanın kemfinlz de düzenli ve kimseyle yatılı gidip kalmamaya çalışın yada kimse gelmesin ev de yatılı olunca bulaşma ihtimali oluyor maalesef ….allah şifa versin çabuk geçer inşallah

sbeskener profile picture

Ben ilk gebeliğimde gittim çok verimli oluyor. İlk gebelikte mutlaka gidilmeli…

sbeskener Profili | Momy