benım beta 650 çıktı bugün Doktor'a gıttım 3haftalık fln dedı ama hiç yerleşme kanaması olmadı normal Mi
yerleşme mi adet mi
Cevaplar
Bende oldu yerleşme kanaması. Kadınların %25 de görülen bir şey kiminde oluyor kiminde olmuyor.
benım beta 650 çıktı bugün Doktor'a gıttım 3haftalık fln dedı ama hiç yerleşme kanaması olmadı normal Mi
Bende oldu yerleşme kanaması. Kadınların %25 de görülen bir şey kiminde oluyor kiminde olmuyor.