yerleşme mi adet mi

canzeyd3006 profile picture

canzeyd3006 |

benım beta 650 çıktı bugün Doktor'a gıttım 3haftalık fln dedı ama hiç yerleşme kanaması olmadı normal Mi

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

sbeskener profile picture

Bende oldu yerleşme kanaması. Kadınların %25 de görülen bir şey kiminde oluyor kiminde olmuyor.