176450e6 |
bebeğim 1 aylıkken tırnağıyla yüzünü çizmişti kabuk bağladı bende kabuğu kopardım ve yüzünde küçük bir iz kaldı dikkatli bakınca belli oluyor nasıl geçer acaba?
176450e6 |
bebeğim 1 aylıkken tırnağıyla yüzünü çizmişti kabuk bağladı bende kabuğu kopardım ve yüzünde küçük bir iz kaldı dikkatli bakınca belli oluyor nasıl geçer acaba?
Siveno markasının stick yatıştırıcısı var mutlaka tavsiye ederim benim bebeğim 4 aylık hâlâ kendini çiziyor sabah sürüyorum akşama geçmiş oluyor mutlaka deneyin