5661f34c |
Bebeğim 4 aylık bayramda 15 saat yol gideceğiz pusette durmuyor ne yapacağım bilmiyorum düşündükçe geriliyorum 🥲
5661f34c |
Bebeğim 4 aylık bayramda 15 saat yol gideceğiz pusette durmuyor ne yapacağım bilmiyorum düşündükçe geriliyorum 🥲
akşam 8 de uyuyor ise akşam yola çıkmanızı tavsiye ederim. biz akşam uyku saatinde yola çıkıyoruz o uyurken yolculuğu bitirmeye çalışıyoruz daha kolay oluyor .
Yanıtlar
5856056b
Pusette o kadar aaat durması sorun değil mi peki bende 10saat yolculuk yapacağımda
“Pusette o kadar aaat durması sorun değil mi peki bende 10saat yolculuk yapacağımda ”
- 5856056b
zaten içi ortopedik onların sırtına göre yapılmış , biz doktora sorduk problem olmayacağını söyledi.
32b9bedf
kafası çok öne düşmemeli zaten dar olan nefes kanallarını iyice daraltmış olur o yönde riski var yoksa sık olmadıkça bir sorun olmaz. yolculukta uyandıkça besleme zamanı vs pusetten alırsınız zaten..
yukarı aşağı sallanan ana kucakları var ya hani, eğer onlardan bir tane varsa ve arka koltukta başka yolcu olmayacaksa, ön iki koltuğun arasına gelecek şekilde arka koltuğa ana kucağını sabitle miştik emniyet kemerleri ile. yeğenim orda yata yata yolculuk yapardı. çok işimize yaramıştı deneyin derim.
ara sıra yanınıza alıp koltuga yatirin koltuga da battaniye ile yatak yapın, eger bebek yatagınız varsa onu da kullanabilirsiniz. hem sırt üstü de yatmış olur.