yenidoğan peynir kesiği gibi kusma

Yenidoğan (0-6 Ay)Ek Gıda
papatya profile picture

papatya |

kızım 23 günlük şimdiye kadar böyle bı sıkıntı yoktu bugün akşama kadar bı kaç kere peynir kesiği gibi kusma oldu emzirme sonrası değil uyuyor uyanırken ağzından geliyor ya da bezini alırken görüyorum ağzına geldiğini neden acaba ne yapmam gerekiyor

Tartışmaya katılın

Yanıt vermek veya kendi sorunuzu sormak için Momy uygulamasını indirin.

Google Play'den alınApp Store'dan indirin

Cevaplar

113683a3 profile picture

113683a3

midesi boşalmadan besleme yaptıysan ondan gelir birde hopladıysa alt üst olur çokta endişeye gerek yok benim bebeğimde 2 aylık hala oluyor bazen gazdan da yapabiliyor fışkırır tarzda değilse geçer ama çok besleme midesi tam dolmasın yoksap hem kusar hem huzursuz olur

Tugce profile picture

Bişey olmaz dert etmeyin beim kızımda ilk 15 günden sonra kusmaya başlamıştı reflü yatağında yatırın mümkün olduğunca eğimli olandan birde emzirdikten sonra dik tutun hemen yatırmayın

Yanıtlar

papatya profile picture

tşk ederim bugün biraz daha iyiydi şükür doğduğundan beri reflü yatağında yatıyor zaten sanırım üşütme vardı ondan böyle oldu Rabbim bütün miniklere şifa versin inşallah

8xn2j7tb2k profile picture

Benim bebeğim de 1-2 kere oldu. Kayınvalidem dedi ki sütün yaramış posası kalmış sadece. Eskiden öyle derlermiş onlara da. Halbuki çocukları habire emzirmişler. Çocuklar reflü olmuş haberleri yok. Zaten sürekli emzir emzir diyor habire bu çocuk aç diyor. Halbuki 15 dakika önce emzirmiş oluyorum.

4a67d63c profile picture

4a67d63c

Benim bebeğim de aşırı kusuyordu çok araştırdım çok doktora gittim. Peynir Kesiği gibi kusuyorsa daha önceki emzirdiğini kusuyordur sıvı kusuyorsa yeni emzirdiğini kusuyordur. Fışkırtarak kusmuyorsa fazlasını kusuyordur. Benim doktorum kendi yataginı da reflü yatağından biraz daha dik yap dedi altına düzgün bir şekilde örtü falan katladım koydum. Ama bitiremedim probiyotikler kullandım. Mide ilaçları kullandım sadece azaltbildim. En son kendi haline bıraktım. Burnuna tuzlu suyu sıkmayı azalttıgım an kusması da bayağı azaldı.

Yanıtlar

ozgul.ozturk69 profile picture

Benim bebeğim de 52 günlük neredeyse 20.günlerden itibaren çok kusuyo, bazen peynir kesiği gibi bazen de daha emer emmez sütün aynısını kusuyo. Çok canım sıkılıyor ıslanmayan mendil kalmıyo yani. Doktora 2 defa gittik 2sinde de söyledim çok kusuyo diye fazlayı kusuyordur yapacak bişey yok dedi. Kilo alımı iyi dedi. Bilemiyorum başka bi doktora daha göstermek gerekir mi?