ozgul.ozturk69
Cevaplar
Benim bebeğim de 52 günlük neredeyse 20.günlerden itibaren çok kusuyo, bazen peynir kesiği gibi bazen de daha emer emmez sütün aynısını kusuyo. Çok canım sıkılıyor ıslanmayan mendil kalmıyo yani. Doktora 2 defa gittik 2sinde de söyledim çok kusuyo diye fazlayı kusuyordur yapacak bişey yok dedi. Kilo alımı iyi dedi. Bilemiyorum başka bi doktora daha göstermek gerekir mi?