b885125b |
Sezaryen doğum yapacağım. Süt hemen gelmediği için ya da gelmemesi ihtimaline karşın yanıma yedek formül mama alacağım. Yeni doğan için ilk hangi formül mamayı almalıyım? Sütüm gelince emzireceğim ama.
b885125b |
Sezaryen doğum yapacağım. Süt hemen gelmediği için ya da gelmemesi ihtimaline karşın yanıma yedek formül mama alacağım. Yeni doğan için ilk hangi formül mamayı almalıyım? Sütüm gelince emzireceğim ama.
Sütünüz gelsin diye yaptığınız ek bir şey var mıydı? Kendiliğinden mi 3. Gün geldi?